انواع قیمت سمعک
نوشته شده توسط : رومینا علامه

 پزشک و شنوایی شناس به راحتی با نگاه کردن به داخل گوش می تواند پارگی پرده گوش را با دستگاه نوراني مخصوصی به نام اتوسکوپ تشخیص دهد. سوراخ پرده گوش اگر کوچک باشد معمولا بعد از 6 الی 8 هفته بهبود می یابد در بعضی موارد پزشک در اثر مشاهده عفونت در گوش میانی دارو تجویز می کند قیمت سمعک تا به طور کامل بهبود یابد. گاهی اوقات برای ترمیم و بهبود پرده گوش طبق نظر پزشک عمل جراحی توصیه می شود. 

 
 
پیشگیری از صدمات به گوش :
برای پیشگیری از صدمات وارد به گوش و جلوگیری از پارگی پرده گوش باید از ورود هر شیئی به مجرای گوش مانند مداد، خودکار، سوزن، چوب کبریت ، کلید و هر وسیله نوک تیزی... و نیز ضربه به سر اکیدا خودداری کرده و در صورت بروز هرگونه آسیبی سریعا به پزشک مراجعه نموده و از درمان خودسرانه خوداری شود. 
توصیه می¬شود تا قبل از درمان و بهبود کامل حتی‌المقدور بینی را با فشار هوا پاک نکنید و در صورت لزوم با ملایمت این کار انجام شود. همچنین باید مجرای‌ گوش خشک نگاه داشته شود،‌ شنا صورت نگیرد، و در باران‌ بدون‌ چتر راه‌ نرفت.
 




:: برچسب‌ها: سمعک,سمعک اتیکن,سمعک اینترتون,سمعک استارکی,سمعک فوناک,سمعک زیمنس,سمعک ویدکس,سمعک یونیترون,انواع سمعک,انواع سمعک ها,خرید سمعک,قیمت سمعک,سمعک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: